Cum l-au condus romanii pe MJ pe ultimul drum…

O mana de oameni, mai mult curiosi de-ai locului decat fani adevarati, l-au condus pe „Rege” pe ultimul sau drum, din fata unui ecran amplasat in parcul Obor.

MJ_DT (1) copy

MJ_DT (2) copy

MJ_DT (3) copy

MJ_DT (4) copy

MJ_DT (5) copy

MJ_DT (6) copy

MJ_DT (7) copy

MJ_DT (8) copy

MJ_DT copy

Voi ce parere aveti ?

4 gânduri despre &8222;Cum l-au condus romanii pe MJ pe ultimul drum…&8221;

  1. scuza-ma …oamenii aia nu simt parca nimic; parca stau la sueta: picior peste picior – nici vorbind, nici plangand- nista adormiti, obositi 9FOTO2 SI 3)…MULTIME LINISTITA excelent! pt.moment in poza )(6): ne apar si silicoanel „nationale” omniprezent!!!!!!!!!!!!la asta se uita multi…blazare pe figuri care incanici nu stiu ce inseamnaasta!…tu ce crezi despre ce ai filmat? laurentia!

  2. Ma bucur ca ai inteles ceea ce am vrut eu sa exprim in aceste imagini, vorbele tale sunt cat se poate de adevarate. Pentru mine a fost o completa dezamagire, am ajuns acolo si am vazut 200 de localnici ai zonei obor si 3 fete plangand… am zis… nu-i adevarat, nu sunt un fan inrait (al nimanui… intotdeauna vedetismele m-au lasat rece) dar totusi am crescut cu muzica lui, imi place cum canta, i-am respectat munca si evident, am regretat. Din pacate la noi nu s-a putut organiza mai nimic. Pe de alta parte am un sentiment contradictoriu, deoarece nici mediatizarea excesiva nu mi-a placut niciodata, ok… a murit… e normal… sau cel putin eu asa am invatat. Mersi ptr vizita.

  3. eu iti multumesc pentru raspuns!
    poate este total anapoda sa comentez aici un anumit lucru(scuza-ma daca sun deplasata;
    stii ce mi-au sugerat „blidele” acelelea de paste ..cu doamna ritipiti..cand plec dimineata de acasa ii las lui max…cainelui meu..doua boluri unul cu apa si unul cu mancare asata mi-au sugerat instantaneele tale…..laurentia

Lasă un răspuns

