Printre evenimente cotidiene…

IMG_5692

IMG_5571

IMG_5527

IMG_3151

IMG_3132

IMG_3130

IMG_3124

IMG_3121

IMG_3136

IMG_3140

Un gând despre &8222;Printre evenimente cotidiene…&8221;

  1. multumesc pt timpul acordat , pt sfaturi si aprecieri.🙂
    legat de silueta, nu pot spune ca intentionat am „incadrat-o” in poza. efectiv cand am intrat in posesia aparatului, am facut un search rapid al peisajului, si mi-am dat seama ca ar fi fost banal sa prind un cadru sec, cu oameni pe strada, aparatul nefiind macar setat pe sepia sau alb-negru. si eu, nestiindu-i inca functiile. in search-ul meu rapid am cazut cu ochii si pe trandafir si mi-am dat seama ca printr-o focalizare pe el , am sanse sa prind in fundal cel putin o silueta. ce-i drept, chiar numai una am prins🙂

    o sa incerc sa mai postez pe blog poze …am creat o categorie pe tema asta. am o singura problema: nu am un aparat personal.🙂 insa, de obicei nu prea scap nici o ocazie cand dau de unul😛
    asa ca, te-astept in continuare cu „critica fotografica”🙂

    PS: multumesc inca o data!

Lasă un răspuns

